Myynti ainoastaan jo rekisteröidyille tukkuasiakkaille!

 

Osto- ja toimitusehdot:

Tilattaessa hyväksyt maksu- ja toimitusehdot:

Lasku: Normaali laskutusasiakas ja maksuaika 21 pv. netto

Ennakkolasku: Kun tilatut tuotteet on kerätty ja pakattu ATS toimittaa ennakkolaskun tilaajan sähköpostiin. Tilaaja maksaa laskun ja heti kun hän on toimittanut vastaviestinä suorituksesta nettipankkikuitin niin toimitamme lähetyksen. Posti noutaa paketit ark. 14:45 - 15:15 välisenä aikana joten kuitti pitää toimittaa riittävän ajoissa niin että ehdimme saada tilauksen samana päivänä matkaan.

Postiennkkko: ATS toimittaa tilauksen postiennakolla ja tilaaja lunastaa sen paikan päällä. Paperilasku kirjanpitoa varten löytyy paketista.

Toimitukset ja palautukset: Toimitamme pääsääntöisesti tilaukset Postin Express Business day 14:00 pakettina. Ajoissa (ennen klo 14:00)  tilatut tuotteet toimitetaan samana päivänä ja ne ovat perillä tilaajan ovella seuraavana arkipäivänä viimeistään klo 14:00. 

Pyydettäessä toimitamme myös pikana = Postin Express Morning 9:00 aamujakelu. Tästä veloitamme aina lisämaksun 6,90 eur alv. 0%.

Rahtivapaus: Jos tlauksen nettosumma huomioonottaen myös nettitilausalennuksen ylittää 375 eur alv. 0% niin tilaus toimitetaan rahtivapaasti.  Poikkeuksena ovat tietyt isot ja raskaat tuotteet kuten kattoilmastointilaitteet ja vaununsiirtolaitteet eli Moverit. Kaikki jälkitoimitukset toimitetaan rahtivapaasti.

Huom. Kattoilmastointilaitteet toimitetaan aina eur-lavalla ja Postin Express Business day 14:00 kuljetusyksikkönä. Niiden suhteen joudumme tilaamaan Postilta erillinen kuljetusyksikön noudon ja se pitää tehdä viimeistään klo 11:00 muuten lähetys noudetaan vasta seuraavana arkipäivänä!

Väärin toimitetut tuotteet: Ilmoita meille välittömästi jos olet saanut väärät tuotteet. Näin voimme nopeasti korjata virheemme. Väärin toimitetut tuotteet saa palauttaa meille postin kautta meidän kustannuksella.

Väärin tilatut tuotteet: Väärin tilatut tuotteet ei pääsääntöisesti saa palauttaa. Avattuja tehdaspaketteja, esim. piirikortteja ei missään tapauksessa saa palauttaa. Jos asiakas on vahingossa tilanut väärän tuotten niin hänen pitää ottaa yhteyttä ATS:n ja sopia mahdollisesta palautuksesta. Palautetuista tuotteista hyvitämme 75% tuotteen nettohinnasta.